Wednesday, January 13, 2010

Apa Pendapat Anda?

Salam Power Kepada semua Leader/Member Group Power. Pada 9 Jan 2010 jam 1Pm, PG Red Cafe telah tercemar dalam Berita NTV7. Sila Click link dibawah untuk paparan NTV7:-

http://www.youtube.com/watch?v=QQsZ6N69MJk

Saya sebagai Founder Group Power telah cuba yang terbaik untuk mempertahankan PG Red Cafe supaya semua Group Power boleh berjaya. Setelah menghadiri semua meeting dengan company, saya masih tidak dapat lihat apa2 jalan penyelesaian/ tindakan oleh pihak syarikat. Sila lihat analisis yang telah saya dan leader kita buat.

Situasi PG Red Cafe dengan penggunaan 100% eVoucher
Member = Ok
Company = Mati
Outlet = Mati

Situasi PG Red Cafe dengan penggunaan 50% eVoucher
Member = Mati
Company = OK
Outlet = Mati

Setelah membuat analisis. Punca utama ialah disebabkan Outlet Tutup. Jika Outlet ok, semua masalah akan selesai. HQ pun sudah tutup. Management pun tidak dapat dihubungi. Ibarat " kereta yang kehilangan Enjin". Skrg sudah tiada tempat untuk dirujuk dan bonus yang kita perolehi pun sudah pasti tidak dapat ditunaikan.

Saya sendiri sudah cuba yang terbaik sehingga terpaksa melabur duit saya sendiri untuk menampung perbelanjaan Outlet terutamanya di Manjung, Kampar, Juru & Kuching. Sampai bila saya perlu buat macam ini?
Ramai pemilik outlet, pekerja & member baru teraniaya

Setelah berfikir panjang, saya terpaksa menghentikan daripada mengambil/ daftar ahli baru dan meneruskan PG Red Cafe. Saya tiada pilihan.

Saya Mohon Maaf banyak2 pada semua Member & Leader Group Power kerana kita terpaksa berhenti setakat ini sahaja. Saya tidak mahu semua team kita Hancur bersama dengan PG Red cafe. Disini Saya bersama Leader2 saya tela pun melaporkan kejadian tersebut pada Pihak berkuasa.
Oleh itu, saya bersama beberapa leader Group Power akan setup satu syarikat konsep Belanja dapat duit kerana saya percaya pasaran perbelanjaan adalah yang terbesar.

Kita menggunakan perkhidmatan Mobile Money sebagai merchant & transaction kewangan. Syarikat yang mempunyai kelulusan Bank Negara. Kita akan buat mengikut undang2
http://www.bnm.gov.my/microsites/payment/05_regulatees.htm#network

Kita juga telah mempunyai 360 buah restaurant yang berpengalaman dalam bidang pengurusan Restaurant yang telah pun bersetuju untuk bersama saya.

Life Style World Card Sdn Bhd iaitu nama syarikat tersebut.

Disini saya offer pada semua Member/Leader Group Power daftar percuma dan mengunakan genealogy yang sama, package yang sama seperti mana dalam PG Red Cafe. Cuma anda perlu bayar RM28 untuk membeli Kad Mobile Money International Sdn. Bhd.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya untuk rebut peluang ini. Company dijangka akan launching pada awal bulan February dan sekali gus kita akan buat pendaftaran MOU antara Syarikat baru dgn Mobile Money International Sdn. Bhd. pada hari pelancaran tersebut.

Saya cukup yakin sekiranya kita bersatu hati, insyallah kita sama2 boleh berjuang dan lahirkan seramai mana yang mungkin Jutawan dalam program belanja sampai Jutawan. Saya sendiri akan mula roadshow saya dan all out satu Malaysia untuk pastikan lahirnya seorang Jutawan Life Style World Card tahun ini....Salam Power.

Untuk Keterangan Lanjut sila layari http://lifestyleworldcard.blogspot.com/

2 comments:

  1. Saya salah seorang ahli group power Kuching sambut cabaran ini dan akan sama sama berjuang dengan Life Style World Card Sdn Bhd. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. http://antiscamyvonne.bravehost.com/
    Yvonne Toh sebenarnya Big Boss IRC. Jangan tertipu. Mobile money bekerjasama dengan lifestyle world card kerana faktor bisnes dan dia payment gateway sahaja. Mobile wallet dulu pun ada lesen bank negara, apa cerita sekarang?

    ReplyDelete